Kaupade kohaletoimetamine
Ostja valib e-poest kaupa tellides endale sobivaima tarneviisi ning kohustub esitama kauba täpse tarneaadressi. Tarnetähtajad on näidatud tellimuse kinnituses, mis saadetakse e-postile. Tellimust hakatakse töötlema peale makse laekumist. Tähtajad on esialgsed ja võivad muutuda. Kohustume tegema kõik endast oleneva, et ostetud toode võimalikult kiiresti kohale toimetada.
Tarneviisid ja hinnad
Paslauga | Pristatymo terminas | Pristatymo kaina, perkant virš 80 eur ir daugiau | Pristatymo kaina, perkant iki 80 eur |
Venipaki pakiautomaat/vastuvõtupunkt | Tarneaeg 1 tööpäeva | 5 EUR | 6 EUR |
Venipak kuller | Tarneaeg 1 tööpäeva | 5 EUR | 6 EUR |
Omniva pakiautomaat | Tarneaeg 1 tööpäeva | Tasuta | 5 EUR |
Kauba kättesaamine
Kauba kättesaamisel peab ostja kontrollima saadetise seisukorda (kas välispakend pole kahjustatud). Kui ostja võtab paki vastu ja ei teata kahjustustest, loetakse, et pakk anti üle sobivas seisundis. Kui ostja märkab, et pakend on kahjustatud (lömmis, niiske või muul moel väliselt kahjustatud), on ta kohustatud 1 tööpäeva jooksul sellest e-posti aadressil info@ag-rieker.ee teada andma.
Kauba eest tasumine
E-poest kaupa ostes on võimalik tasuda:
1. Pangalingi abil.
2. Pangaülekandega.