KAUBA TAGASTAMINE

Need tagastuseeskirjad kehtivad ainult internetis tehtud ostude puhul. Muul juhul võtke ühendust kauplusega, kust ostsite kauba, mida soovite tagastada.

Veebipoest ostetud kaupa saab tagastada:

1) Saatmine kulleriga.  Kauba tagastamisel kulleriga tuleb täita tagastusvorm ja panna see tagastatava kauba juurde. Tagastatav toode peab olema korralikus originaalpakendis ja täielikult komplektne. Tagastatav kaup peab olema turvaliselt pakendatud, et see ei saaks saatmisel kahjustada. Kaup tuleb tagastada saatja aadressile, mis oli märgitud vastuvõetud saadetisele. Kulleriteenuste eest peate tasuma ise.

2) Tagastamine OMNIVA kaudu. Tasuta tagastamine kaudu Omniva pakiautomaatide abil. Kuidas tagastada kaupluse saadetised kaudu Omniva pakiautomaatide abil? 

1. Täitke tagastusvorm siin
2. Pakkige tagastatav kaup ja asetage Omniva pakiautomaati.
3. Raha tagastatud kauba eest kantakse üle 14 päeva jooksul peale seda, kui kaup tagasi kauplusesse jõuab.

Tagastusteenus on tasuta kõigile klientidele isegi juhul, kui saadetis Teile teisel viisil saadeti. 

NB!

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, rikutud ega muul viisil kahjustatud. Tootel peavad olema alles kõik originaalsildid ja pakend. KUI KAUBA ORIGINAALPAKEND (KINGAKARP) ON KAHJUSTATUD VÕI KLEEPLINDIGA SULETUD, EI AKTSEPTEERI ME TAGASTUST. Me ei võta vastu tagastusi, mis on meieni toimetatud muul moel kui tagastustingimustes näidatud.

Kvaliteetset kaupa saab tagastada 14 päeva jooksul, kui:
- tagastatav toode on korralikus originaalpakendis;
- toode on kasutamata;
- toode pole kaotanud kaubanduslikku välimust (kahjustamata on sildid, kaitsekiled, kotid jne);
- kauba tagastamisel esitatakse selle soetamise dokument (ostuarve).

Kauba tagastamine, kui tarnitud on mitterahuldava kvaliteediga kaup, toimub vastavalt Leedu Vabariigi tsiviilseadustikule ja Eesti Vabariigi valitsuse otsusele jaekaubanduse reeglite kinnitamise ja jaekaubanduse reeglite kohta. Kohustume tagastama tasutud raha või asendama toote uuega, kui toote halb kvaliteet on tekkinud tootja süül.

Hindame toodet enne raha tagastamise otsuse tegemist, et teha kindlaks, kas tegemist oli tootmisdefektiga või loomuliku kulumisega. Seda võivad teha nii meie ettevõtte eksperdid kui ka sõltumatud eksperdid.

Garantii ei kehti, kui toode on saanud mehaanilisi vigastusi. See ei kehti ka siis, kui jalatseid on kantud väljaspool hooaega. Garantii ei kehti jalatsite viimistlusdetailidele, nagu kaunistused, pandlad, sisetallad, paelad, kontsaplekid.

Kui kaup osteti füüsilistest kauplustest, peaks ostja kõigi küsimustega pöörduma selle füüsilise kaupluse poole, kust kaup osteti.

RAHA TAGASTAMINE


Kauba poodi tagastamisel kantakse raha Teie määratud pangakontole 14 päeva jooksul.

Kui Teie tagastatud kaup toimetatakse kohale kulleriga, hindavad meie töötajad 14 päeva jooksul, kas eeltoodud tingimused on täidetud, ja raha kantakse märgitud pangakontole. Tagastamistingimuste rikkumisel raha ei tagastata.

Kui tarniti mõni muu toode kui see, mis tellimuses oli, palume meid selle kohta kohe informeerida, e-posti aadressil info@ag-rieker.ee. Kohustume sellise kauba esimesel võimalusel sobiva vastu välja vahetama ja tasuma kõik saatekulud, või tagastama kliendi soovil raha 14 päeva jooksul. 

Tarnekulusid ei tagastata. 

close

Norų sąrašas